علاوه بر استفاده از خدمات اینترنتی افراد زیادی خریدهای خود را از فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا انجام می دهند بنابراین کد تخفیف دیجی کالا با استقبال زیادی همراه است.

کد تخفیف دیجی کالا را در سایت های تخفیف گروهی می توانید خریداری کنید! مثلا یکی از این سایت ها با پرداخت 3 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا با ارزش 20 هزار تومان را دریافت خواهید کرد و اینجاست که برای خریدار سوال پیش می آید که آیا باید کد تخفیف را هم خرید؟!؟
تخفیف هات که یک سایت ارائه دهنده تخفیف آنلاین رایگان است که کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف اسنپ فود، علی بابا و ... را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

ارائه تخفیف گروهی و سنتی در ایران توسط سایت های بزرگ

یکی از این سایت ها که اصطلاحا اولین بستر تخفیف گروهی در ایران است و در تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، رشت و کرج فعالیت دارد. این سایت بستری است برای ارائه ی انواع خدمات و محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره شامل رزرو رستوران، بلیط قطار، بلیط هواپیما، رزور تور، رزرو هتل، خرید بلیط استخر و کد تخفیف خرید اینترنتی از جمله خدماتی است که در سایت مذکور در دسترس کاربران است. 
یکی دیگر از سایت های تخفیف گروهی فعال در ایران روزانه پیشنهاد های متنوعی را از بهترین مکان های شهر از جمله رستوران ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی و فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و ... را به مشتریان ارائه می دهد. پیشنهادات این سایت ها به طور کلی به دو دسته ی آنی و غیر آنی تقسیم شده است که آنی بلافاصله پس از خرید تا لحظه ی پایان زمان استفاده ی آن ها دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می باشند. 
سایت های تخفیف گروهی بیشتر تخفیف های مربوط به خدمات موجود در سطح شهر مانند تخفیف های رستوران، سینما، استخر و ... را به کاربران خود ارائه می دهند و کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و ... در این سایت ها کمتر به چشم می خورد و یا اینکه اصلا وجود ندارد.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-2